piątek, 7 listopada 2014

Less Talk MORE ART: wyzwanie kreatywne #5

To już piąty post z moim wyzwaniem! Ależ ten czas leci! W tym miesiącu się co prawda trochę zagapiłam, ale na przyszłość obiecuję poprawę. To jak, chcecie zobaczyć prace z października i poznać tematy na kolejny miesiąc? 

Prace z października

Tym razem tylko trzy, bo nad ostatnią (coś na literę M) jeszcze pracuję. Ale nic straconego - pokażę Wam ją w przyszłym miesiącu! 

1. Abstrakcja (jesienna)





2. Ilustracja do wiersza (Marii Pawlikowskiej-Jasnorzewskiej)


A cup of tea

Zbombardowanym, bezdomnym, rannym... 



Któż nad wami zapłacze? Nie John i nie Mary 
Ni też Percy lub Wiliam, Nie Gladys, nie Sybil, 
W zimnie zahartowani i twardzi jak mewy, 
Lecz smutna krakowianka, rodem spod Wawelu, 

Z kraju, gdzie bujnie płakać uczyły nas brzozy, 

Ptaszki w parkach i Chopin i czeremchy sypkie, 

Z kraju wielkiej kultury łez, z kraju rzewności... 


Filiżanką herbaty wznosząc Wasze zdrowie, 
Służę Wam moim żalem - czym kraj mój bogaty! 


3. Ulubiony serial (poznajecie jaki?)



Kto ze mną rysuje

W październiku rysowała ze mną Aiwlys i Spalona Artystka - kliknijcie, żeby zobaczyć wpisy z ich pracami! 
Czy ktoś jeszcze wziął udział w moim wyzwaniu i chciałby się pochwalić jak mu wyszło? Dajcie znać w komentarzach! :)

Tematy na listopad



9 komentarzy:

  1. Nie wyrobiłam się w tym miesiącu z pracami :( teraz muszę się poprawić :D b. podoba mi się Twoja abstrakcja jesienna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam już narysowane prace, ale zapomniałam je zabrać ze sobą do domu. :/ Dodam je po weekendzie dopiero. :D
    Oczywiście i listopad spędzę nad LTMA. :D
    Abstrakcja bardzo mi się podoba. :D Serialu niestety nie poznaje. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam z niecierpliwością :)
      A serial to Gilmore Girls (w polskiej wersji Kochane Kłopoty). Jeśli nie oglądałaś, to polecam bardzo bardzo! :D

      Usuń
  3. Abstrakcja jesienna - bardzo bardzo ciekawa :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super prace, szkoda ze nie umiem rysowac. pozdrawiam serdecznie Beata

    OdpowiedzUsuń
  5. Abstrakcja jesienna wygląda ciekawie i dalej się zastanawiam, w jaki sposób została zrobiona. Zobrazowanie wiersza - ciekawe :) a o serialu tylko słyszałam, nie oglądałam. Ale nadrobię! Ostatnio z kolei kapitalnie ogląda mi się Sherlocka. I nawet mam chętkę na narysowanie głównego bohatera.
    I jak najbardziej jestem chętna na wyzwanie na listopad! Już mi się drukuje ściąga :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, Benedict ma bardzo "ciekawą" urodę, nie dziwię się, że masz ochotę na jego portret :D To może... Sherlock w jesiennym ubraniu? Albo w deszczu? haha ;)

      I nadrób koniecznie Gilmore Girls, bo to najlepszy serial na świecie ♥♥♥

      Usuń

Dziękuję za komentarz! Nie musisz osobno wklejać adresu swojego bloga - i tak Cię odwiedzę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...