czwartek, 16 stycznia 2014

Złote Cytaty Złotych Globów 2014



Tegoroczna ceremonia rozdania Złotych Globów już za nami. Oglądaliście? 
Ja niestety nie mogłam zarwać nocy, żeby obejrzeć całą transmisję, ale za to następnego dnia przeczytałam dokładną relację i obejrzałam chyba wszystkie filmiki z przemówieniami dostępne na YouTube. Jak to zwykle bywa na tego typu uroczystościach, niektóre wypowiedzi były zabawne, inne wzruszające, a jeszcze inne... cóż, chyba nie do końca przemyślane ;)

W dzisiejszym poście zapraszam na wręczenie moich własnych (bardzo subiektywnych) nagród. Są to Złote Cytaty Złotych Globów 2014! Statuetki przyznawane są w aż sześciu kategoriach!



Pierwszą kategorią jest... Najlepszy Żart Złotych Globów 2014! 
Jako, że ceremonię prowadził najśmieszniejszy kobiecy duet świata, czyli Tina Fey i Amy Poehler, chyba mogę od razu zdradzić, że nagroda w tej kategorii powędruje właśnie do nich. Pytanie tylko za który żart? Zapowiedź Leonardo DiCaprio była pomysłowa i zabawna, a wzmianka o Wilku z Wall Street - naprawdę mocna, ale żartem który rozśmieszył do łez całą salę, i na którego wspomnienie śmieję się do teraz był ten o George'u Clooneyu i jego występie w Grawitacji:

Gravity is nominated for best film. It’s the story of how George Clooney would rather float away into space and die than spend one more minute with a woman his own age.”

/Grawitacja jest nominowana w kategorii Najlepszy Film. To historia o tym, jak George Clooney wolał odpłynąć w kosmos i umrzeć niż spędzić minutę dłużej z kobietą w swoim wieku./


źródło zdjecia



Kolejna kategoria to... Najlepsze Podziękowania dla Rodziny, a wygrywa ją bezkonkurencyjnie Elisabeth Moss za słowa o swojej mamie:

"To my mom, I hope one day to be one tenth of the woman you are."

/Mamo, mam nadzieję, że kiedyś będę przynajmniej w jednej dziesiątej taką kobietą jak ty./


źródło zdjecia



A skoro już jesteśmy przy wzniosłych słowach, przejdźmy do Najbardziej Patriotrycznego Cytatu. O dziwo, nagrody w tej kategorii nie otrzymuje żaden Amerykanin. Zwycięzcą jest Włoch, Paolo Sorrentino:

"Thank you to Italy. That is a crazy country but beautiful."

/Dziękuję Włochom. To szalony, ale piękny kraj./


źródło zdjęcia



Na statuetkę za Najbardziej Pokrętny Cytat Złotych Globów 2014 zdecydowanie zasłużyła Jennifer Lawrence:

"And I actually did watch all of the movies... well, not all of them, but you know what I mean."

/Właściwie obejrzałam wszystkie te filmy... no może nie wszystkie, ale wiecie co mam na myśli./

No właśnie... wiecie?


źródło zdjęcia




Powoli zbliżamy się do końca. Przed nami przedostatnia kategoria, czyli... Najbardziej Ironiczne Podziękowania. Gratulacje Leo!

"I never would have guessed I'd have won for best actor in a comedy. So, I'd like to pay some congratulations to my fellow comedians here tonight, Christian Bale, the great Joaquin Phoenix, Oscar Isaac and Bruce Dern."

/Nigdy bym nie pomyślał, że wygram nagrodę dla najlepszego aktora komediowego. Chciałbym pogratulować obecnym tu dzisiaj kolegom komikom, wśród których są: Christian Bale, wspaniały Joaquin Phoenix, Oscar Isaac i Bruce Dern./

źródło zdjęcia



I tak oto dotarliśmy do ostatniej, szóstej kategorii - Najbardziej Zwięzły Cytat. Kto oglądał, nie ma chyba najmniejszych wątpliwości komu należy się ta nagroda. Matthew McConaughey, jak zwykle czarujący i nonszalancki, na wieść o tym, że przyznano mu nagrodę dla Najlepszego Aktora, odparł:

"All right. All right. All right."

/Tego chyba nie trzeba tłumaczyć ;)/


źródło zdjecia









Z mojej strony to już wszystko. Jeśli macie ochotę na więcej cytatów z tegorocznej ceremonii, to polecam następujące linki:



A Wam które wypowiedzi podobały się najbardziej? Dodalibyście coś do mojego zestawienia? :D

28 komentarzy:

  1. Nigdy jeszcze nie oglądałam relacji ze Złotych Globów – czasem zarywam noc na Oscary, ale to chyba kiepska inwestycja czasu (te zeszłoroczne były chyba najbardziej sztywniackim show ever).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby w tym roku było lepiej, bo zamierzam oglądać :))

      Usuń
    2. Ja tak samo nie ogladałam, ale w przyszłosci zamierzam :)

      Usuń
  2. ten o George'u Clooneyu przebił wszystkie inne :) :) :) ja jedyne co oglądam z takich imprez to kreacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie kreacje mnie w tym roku trochę rozczarowały. Dużo lepiej wypadły przemówienia i żarty prowadzących! :D

      Usuń
  3. Żart o Clooney'u dobry, dobry.. :) A Leo - klasa. Uwielbiam go słuchać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie byłoby w końcu usłyszeć jego mowę oskarową! ;)

      Usuń
  4. tak jak wiele osób nie widziałam, tego, ba nigdy nie oglądałam. w sumie nigdy się nie interesowałam. ale teraz chyba zajrzę. i przyznam, że już nie mogę się doczekać twojego poniedziałkowego PA :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama nigdy nie oglądałam żadnych relacji z wręczania nagród. Ograniczam się tylko do przejrzenia wyników co pomaga w wyszukaniu jakiś dobrych filmów do obejrzenia i kreacji :)
    Świetny pomysł z tymi nagrodami dla cytatów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię przeglądać kreacje z takich ceremonii, ale w tym roku jakoś żadna mnie nie zachwyciła.
      PS. Dziękuję! :)

      Usuń
    2. i ja bardzo się zawiodłam ich kreacjami, były mocno przeciętne ;)

      Usuń
  6. Tez nie sledzilam ceremonii, ale wybrane przez ciebie cytaty całkowicie to rekompensuja ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie widziałam. "And I actually did watch all of the movies... well, not all of them, but you know what I mean." leżę i kwiczę;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny pomysł na post! Jennifer Lawrance to klasa sama w sobie-oprócz jej genialnych wypowiedzi na ostatniej gali Oscarów zaliczyła potknięcie, ale myślę, że to tylko sprawia, że wydaje się być bardziej 'ludzka' i łatwiej ją polubić :)
    www.inquedo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie też lubię Jennifer, ale jak coś czasem palnie, to.... ;))
      PS. Dziękuję!

      Usuń
  9. O tak, myślałam! Ostatnio coraz częściej, ponieważ zdecydowałam się skończyć studia tutaj, dopiero wyjechać. Ale jeśli o to chodzi, to od drugiego roku bym wyjechała :)

    Ja nie oglądałam! Tyle o tym słyszałam i jakoś jednym uchem mi wpadło, drugim wypadło ;D Ale Lawrence bardzo lubię:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, a gdzie bylaś? Mogłabyś mi mniej więcej opowiedzieć jak to wygląda? Bo w informacjach ze szkoły, nie wiele piszą...

      Usuń
    2. No właśnie z tego co wiem, to u nas też muszę sama sobie zapewnić mieszkanie, bez względu na to, gdzie pojadę. Trochę mnie to na początku przeraziło, ale w sumie to nie jest takie trudne chyba. Długo Ci zajęło znalezienie dobrego mieszkania? Haha, wiesz, jakbym miała możliwość, też bym chciała w takiej dzielnicy posiąść, choćby potem wcinać tynk ze ścian! :D To z kursem super Ci się udało.
      A jak wygląda proces rekrutacji do tego projektu? Bo ja i angielski to złe połączenie, ale uczę się. Bo wiesz, u mnie we wcześniejszych szkołach to nauka kończyła się "na mój jest czarny" i "nie lubię chodzić do szkoły", nie nauczyli mnie nic pożytecznego i teraz siedzę i sama się uczę. Zamierzam ten wziąć się za niemiecki, ale to powoli.

      Usuń
  10. Bardzo ciekawy post!! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. o tak, Tiff daje popalić! ABS niby taki łatwy, a boli wszystko, całe mięśnie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. dla mnei takie coś to nwowosc ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. Tez się dziwię, ze Wilka z Wall Street nazwali filmem komediowym. Byłam w kinie i jakoś nie uśmiałam się ... Powinni zrobić kategorię filmów z największą liczbą przekleństw - wtedy to wygrana byłaby murowana :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Podczas takich ceremonii zawsze dużo zabawnych wypowiedzi :D Ja niestety nie oglądałam. :( Ciekawy post :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Przyznaję, że oglądanie całych ceremonii rozdania Oscarów czy Złotych Globów jest dla mnie troszkę nudne...ale widząc Twoje podsumowanie, nadchodząca gala oscarowa nabiera nowego sensu i chyba się skuszę na pooglądanie fragmentów :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dzięki Tobie poznałam najlepsze momenty całej ceremonii :)) Komentarz o G. Clooney'u bezbłędny! Muszę przyznać, że nie rozumiem fenomenu tego filmu. Wynudziłam się okrutnie, niestety. Życzę powodzenia z gruszkami. Daj znać jak wyszły, pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Nie musisz osobno wklejać adresu swojego bloga - i tak Cię odwiedzę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...