czwartek, 14 maja 2015

Kwiecień 2015 + postanowienie na maj

Wiecie, że moje miesięczne podsumowania mają już ponad rok? Pierwszym podsumowanym miesiącem był kwiecień 2014! Co prawda nie wszystkie miesiące doczekały się osobnego posta, ale rocznica to rocznica i dlatego, mimo lekkiego poślizgu, bardzo chcę Wam pokazać jak minął mi kolejny już kwiecień...


ZDJĘCIA


Chociaż pogoda bywała czasem bardzo kapryśna, to nie zabrakło też pięknych i w stu procentach wiosennych dni. A wiadomo, że w takie dni najprzyjemniej się spaceruje... i robi zdjęcia w plenerze ;)



Na wiosnę trzeba się oczywiście odpowiednio przygotować - między innymi uzupełniając kolekcję lakierów do paznokci o nowe wiosenne kolory ;) I tu muszę się Wam przyznać, że długo nie rozumiałam tego całego szału na lakiery Essie... ale kiedy przypadkiem dowiedziałam się o promocji w jednej drogerii, pomyślałam, że dam im szansę. Teraz już wszystko rozumiem.



Na początku miesiąca, po raz kolejny miałam okazję odwiedzić Kraków. Tym razem trafiłam na jarmark wielkanocny - spośród wielu ładnych rzeczy, najbardziej zachwyciły mnie te kolczyki:



A skoro o Świętach Wielkanocnych mowa, to chociaż zdaję sobie sprawę, że były bardzo dawno temu i nikt już o nich nie myśli, to pomyślałam, że i tak pokażę Wam parę zdjęć, które zrobiłam z ich okazji:





A tu już wiosenny widok z mojej pracy. Całkiem ładne te Katowice, nie sądzicie?
PS. Ostatnio dowiedziałam się (a nawet przekonałam na własne oczy), że w ładny i przejrzysty dzień, mam zza biurka widok na Tatry! Na początku myślałam, że znajomi z pracy mnie wkręcają, ale Google potwierdza te informacje... ;)



Pamiętaliście, żeby 23 kwietnia uczcić Miedzynarodowy Dzień Książki? Ja  z tej okazji dokończyłam piękną i bardzo inspirującą książkę Flory Bowley. (Recenzja już wkrótce na blogu!)










...

Podobały Wam się zdjęcia? Zapraszam po więcej na mój instagram!





LINKI



PIOSENKA


Ostatnimi czasy bardzo polubiłam głos młodej norweskiej wokalistki, Aurory Aksnes. Piosenkę Runaway zapętlałam przez dobry tydzień. Nie mogę się doczekać jej debiutanckiej płyty! 




POST


Najczęściej czytanym kwietniowym postem była relacja z mojego trzydniowego pobytu w Krakowie. Dobrze wiedzieć, że lubicie takie wpisy :)





POSTANOWIENIE


Zeszłoroczny maj spędziłam niemal w całości na pisaniu pracy magisterskiej. Do teraz ciarki mnie przechodzą, gdy sobie przypomnę o tych wszystkich zarwanych nocach i pięknych słonecznych dniach zmarnowanych przed ekranem komputera. Dla kontrastu postanowiłam, że moje wyzwanie na ten maj musi być lekkie i przyjemne... Zamierzam więc poświęcić trochę czasu fotografii i może nauczyć się czegoś nowego realizując przynajmniej 5 tematów z wiosennego wyzwania fotograficznego Natalii z Jest Rudo. 



11 komentarzy:

  1. Gdzie ty pracujesz :) Bo mam podobny widok na Katowice z pracy :) Dzięki za linki - znalazłam parę interesujących rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na 9. piętrze. Musimy się spotkać na kawę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, no co Ty! To rzeczywiście trzeba się jakoś zgadać :)))

      Usuń
  3. Pewnie pożałuję tych słów niedługo, bo wszyscy mówią że studia to najlepszy czas w życiu ale prawda jest taka, że na wymagających studiach człowiek bardzo mało śpi i mało korzysta z uroków wiosny (z latem jest lepiej bo mamy wakacje). Rzeczywiście ładnie macie w tych Katowicach, sama mogłabym pracować w takich warunkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem pewna, czy to taki najlepszy okres w życiu, ale fakt, że poza tym miesiącem intensywnego pisania pracy, było całkiem fajnie. A najfajniej było na erasmusie <3

      Usuń
  4. O, ja też mam zamiar teraz skupić się nieco bardziej na fotografii, również na technicznym aspekcie :)
    A widok z pracy naprawdę świetny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Ci bardzo za polecenie!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Nie musisz osobno wklejać adresu swojego bloga - i tak Cię odwiedzę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...