poniedziałek, 16 marca 2015

PA: Ilustracje Elisy Mazzone

Tydzień temu pokazywałam Wam ilustratorkę, którą znalazłam na instagramie, to teraz kolej na odkrycie prosto z Pinteresta. A Wy natknęliście się już na piękne prace australijskiej artystki, Elisy Mazzone?

Elisa Mazzone lubi łączyć różne techniki - rysunek, malarstwo, a czasem także kolaż. Jej prace często sprawiają wrażenie szkicowanych na szybko, od niechcenia. Bardzo podoba mi się ten efekt i głównie dlatego postanowiłam poszukać jej oficjalnego portfolio i dowiedzieć się o niej czegoś więcej. 

Okazuje się, że Mazzone jest prawdziwą profesjonalistką w swojej dziedzinie. Urodziła się w Australii i tam studiowała, ale obecnie mieszka i pracuje w Londynie. Jej ilustracje można zobaczyć nie tylko w internecie, ale również w znanych czasopismach (między innymi Harper's Bazaar, Free People, Madison) i na międzynarodowych wystawach poświęconych jej twórczości. 






Wszystkie ilustracje użyte w tym poście pochodzą z oficjalnej strony Elisy Mazzone i są jej wyłączną własnością. 

5 komentarzy:

  1. Nigdy wcześniej o niej nie słyszałam, więc bardzo się cieszę, że poświęciłaś jej poniedziałkowego posta. Jej prace są naprawdę cudowne! Szczególnie podoba mi się ta druga praca :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Druga praca była właśnie pierwszą, na którą trafiłam. To przez nią postanowiłam szukać dalej ;D

      Usuń
  2. Trafiłam kiedyś na jedną z jej prac, ale nie potrafiłam jej odnaleźć i dałam spokój.
    Nie wiedziałam, że jest tak znana, chociaż nie dziwi mnie to, bo jej prace są niesamowite w tej niedokończoność. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam wyszukiwanie obrazem w google. Zawsze tak robię gdy nigdzie nie ma imienia i nazwiska autora pracy i prawie zawsze działa ;)

      Usuń
  3. Takie delikatne, eleganckie, PIĘKNE! <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Nie musisz osobno wklejać adresu swojego bloga - i tak Cię odwiedzę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...