poniedziałek, 3 sierpnia 2015

Less Talk MORE ART: wyzwanie kreatywne #13

Gotowi na (trzynaste już!) podsumowanie wyzwania rysunkowego Less Talk MORE ART? Zobaczcie jak poradziłam sobie z lipcowymi tematami i co czeka na mnie i innych uczestników w sierpniu!

Ogólne zasady wyzwania


Jeśli jeszcze nie wiesz, na czym polega moje wyzwanie rysunkowo-malarskie Less Talk MORE ART, to tutaj zebrałam kilka najważniejszych informacji:
  • każdego miesiąca publikuję 4 tematy, które należy zilustrować (po jednym na tydzień);
  • technika wykonania (i interpretacja) tematów jest całkowicie dowolna;
  • nowe listy tematów są publikowane na fanpage'u mojego bloga każdego drugiego dnia miesiąca;
  • tematy publikuję też na blogu, razem z moim comiesięcznym podsumowaniem, ale posty pojawiają się zwykle parę dni później, więc jeśli wolicie zacząć rysować od razu, nie czekając na moje rysunki, to zachęcam do śledzenia mnie na facebooku!
  • w postach podsumowujących linkuję też do prac uczestników wyzwania, więc koniecznie dajcie mi znać, jeśli rysowaliście razem ze mną;
  • jeśli bierzecie udział w wyzwaniu i chcielibyście się pochwalić swoimi pracami, ale nie macie bloga, wrzućcie swoje prace na facebooka albo instagram z hashtagiem #wyzwanieLTMA i otagujcie mój profil (facebook: @catastrophe waitress, instagram: @cwaitress). Wtedy na pewno znajdę Wasze rysunki i dodam linki do posta na blogu!
  • wszystkie posty z wyzwaniem LTMA, znajdziecie tutaj.


Prace z lipca


1. Motto tych wakacji - wykonane techniką dość eksperymentalną ;)



2. Zawartość torby plażowej - ach, dawno już nie byłam na plaży... ale gdybym się wybierała, to na pewno zabrałabym ze sobą taki zestaw:




3. Aparat fotograficzny - najpierw myślałam o narysowaniu lustrzanki, ale Instax Mini jest o wiele ładniejszy...




4. Piegi - na początku trochę obawiałam się tego tematu, ale jak już się za niego zabrałam, to tak mi się spodobał, że... narysowałam dwie wersje! 






Rysowały ze mną...



Ktoś jeszcze chciałby się ujawnić? :)



Tematy na sierpień


A w sierpniu pozostajemy, oczywiście, w klimatach letnio-wakacyjnych! Cieszycie się? 





I co Wy na to? Podejmujecie wyzwanie? :)

16 komentarzy:

  1. Fantastyczne pomysły! bardzo bym chciała sie znów zabrać za rysownie, ale niestety czasu jak na lekarstwo. Za to będę podglądać Ciebie ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło... chociaż mam też cichą nadzieję, że może się jednak przełamiesz i znajdziesz chwilę na powrót do rysowania! ;)

      Usuń
  2. Pierwsza piegowata twarz jest naprawdę piękna :D Druga też ładna, ale ma taki niepokojący wyraz twarzy... Taki trochę morderczy :P
    Aparacik uroczy :D Motto jest malowane na płótnie? Bardzo interesująco wygląda.

    Chętnie się ujawnię, po raz pierwszy spróbowałam sił w Twoim wyzwaniu :D Nie rysuję profesjonalnie, ale od dziecka coś tam bazgrałam, i mi zostało...
    Wklejam adres postu z wyzwaniem, żeby łatwiej było znaleźć, nie żebym się reklamowała :P http://terra-feliks.blogspot.com/2015/08/zaden-temat-nie-odda-wszystkiego-co-tu.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, zapewniam, że ten "morderczy" wyraz twarzy był zupełnie niezamierzony! :D
      Tak, motto jest malowane na płótnie, farbami akrylowymi.

      A Twoje podsumowanie już podlinkowałam w poście! Piękny kolaż :)

      Usuń
  3. Bardzo podoba mi się rysunek przedstawiający zawartość twojej torby plażowej :) Jest taki kolorowy, żywy - czuć od niego lato. Motto też jest świetne! Można wiedzieć, co to za technika? Czy to tajemnica? ;)
    Już zbieram pomysły na sierpniowe wyzwanie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! A motto jest malowane na płótnie, farbami akrylowymi. Z tą eksperymentalną techniką, to może troszeczkę przesadziłam - chodzi o to, że zamiast je zwyczajnie namalować, naszkicowałam litery ołówkiem, okleiłam naokoło taśmą, a potem wypełniłam farbą. Na koniec zerwałam taśmę i voilà! Chciałam po prostu uzyskać jak najpłynniejszy efekt "ombre" i przyszedł mi do głowy takie właśnie sposób ;)

      Usuń
  4. Piegi- genialne! Masz talent! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :D Tak się w te piegi wkręciłam, że od teraz będę je dodawać do każdej rysowanej twarzy, haha ;)

      Usuń
  5. Świetny pomysł, byłaś ciekawa pegaza obecnie jestem poza pracownią i dopiero za jakieś dwa tygodnie będę mogła pokazać cząstkowe zdjęcia ale jest coś innego w dziale malarstwo może też cię zainteresuje. Wyzwanie co do piegów świetne, wzięłabym udział ale dopiero uczę się malować twarz pozdrawiam twórczo ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Motto-podziwiam wykonanie, super Ci wyszło! I zawartość torby też przeurocza :)
    Ciekawi mnie Twoje spojrzenie na ostatni z sierpniowych tematów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tematy ponownie bardzo mi podpasowały i już właśnie kończę drugi rysunek. :D Przy okazji to już rok z tobą! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj, a ja tym razem zawaliłam :( Piegi są boskie, ten pierwszy rysunek jest przepiękny, ale ten drugi jest z kolei zdecydowanie bardziej "dla mnie". W sensie uwielbiam takie mocne kontury! I rudość!

    OdpowiedzUsuń
  9. Oświadczam, iż oficjalnie dołączyłam do Twojego wyzwania- w tym miesiącu bardzo przyjemnego! :D

    By oszczędzić Ci szukania, dodaję link do posta http://hint-of-relief.blogspot.com/2015/08/katastrofalna-kelnerka.html#more Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. 24 years old Accountant III Alessandro Pedracci, hailing from Lacombe enjoys watching movies like Catch .44 and Bird watching. Took a trip to Chhatrapati Shivaji Terminus (formerly Victoria Terminus) and drives a Ferrari 250 GT California LWB Competizione Spyder. sprawdz

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Nie musisz osobno wklejać adresu swojego bloga - i tak Cię odwiedzę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...