niedziela, 24 listopada 2013

Lampy, lampiony i inne światełka

acatastrophewaitress.blogspot.com
Was też ogarnęło lampkowe szaleństwo? Bo mnie zdecydowanie tak! 
Przeglądając Pinteresta nie sposób nie trafić na zdjęcia udekorowanych w ten sposób sypialni. Niektóre z nich są naprawdę przepiękne! Nie mogłam się więc powstrzymać i też sprawiłam sobie (a właściwie to zażyczyłam na urodziny) taką świetlistą dekorację.



Moje lampki pochodzą ze sklepu Nikamon i są miniaturkami chińskich lampionów. Podoba mi się, że są takie kolorowe i w całym zestawie 20 lampek nie ma dwóch identycznych. 
Na zdjęciach możecie zobaczyć jak prezentują się w moim pokoju :)

acatastrophewaitress.blogspot.com


acatastrophewaitress.blogspot.com

acatastrophewaitress.blogspot.com

3 komentarze:

  1. Świetne lampiony ;) Bardzo klimatyczne. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne, ja właśnie zrobiłam swoją wersję, może jutro wyląduje na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Nie musisz osobno wklejać adresu swojego bloga - i tak Cię odwiedzę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...