niedziela, 1 grudnia 2013

Grudniowa wishlista


Bardzo spodobał mi się pomysł tworzenia comiesięcznej "wishlisty". Po raz pierwszy zobaczyłam taką listę zachcianek parę miesięcy temu na blogu Design Your Life i od tamtej pory spisuję (lub fotografuję w sklepie) wszystko, co mnie zachwyciło i co chciałabym mieć. Z realizacją tych zachcianek bywa różnie - o niektórych nie mogę przestać myśleć i w końcu się na nie decyduję, inne odchodzą w niepamięć i po jakimś czasie sama się dziwię, że w ogóle zwróciłam na nie uwagę. I to właśnie utwierdza mnie w przekonaniu, że tworzenie wishlisty to nie tylko dobra zabawa, ale również świetny sposób na bardziej przemyślane zakupy.
A skoro już mam własnego bloga, to postanowiłam 
się z Wami podzielić moją aktualną listą :)



1. Etui na iphone'a, które udaje zestaw farbek akwarelowych! Trafiłam na nie całkiem przypadkiem gdzieś w internecie i cały czas chodzi mi po głowie. Podobno w rzeczywistości też wygląda bardzo realistycznie. Muszę je w końcu mieć! Można je kupić na Amazonie (link).

2. Kubeczek bożonarodzeniowy z home&you. Chociaż ostatnio wzbogaciłam się już o jeden kubek z ich świątecznej kolekcji (Happy Deer ♥), to wciąż marzy mi się ten z prześliczną, lśniącą choinką (link).

3. Przyznaję, mam prawdziwego bzika na punkcie wszelkiego rodzaju zeszytów, notesów i szkicowników. Mam całkiem sporą kolekcję, a i tak z każdego nowego cieszę się jak dziecko ;) Ostatnio oczarowała mnie przepiękna seria brulionów Teneues, którą znalazłam na stronie Empiku (link). Warszawa, Paryż i Nowy Jork to tylko niektóre z miast, które trafiły na ich okładki.

4. Bordowy sweter. Niekoniecznie ten na zdjęciu. Bardzo podoba mi się ten kolor i myślę, że dobrze w nim wyglądam (a musicie wiedzieć, że o niewielu kolorach tak myślę), a do tego zakochałam się w grubych, luźnych, wełnianych swetrach. Niestety, mimo dwumiesięcznych poszukiwań wciąż nie znalazłam takiego, który by mnie w 100% usatysfakcjonował - albo źle leży, albo ma złotą nić (do której chyba nigdy się nie przekonam), albo jest zwyczajnie za drogi. Ale się nie poddaję i szukam dalej :)

5. Nigdy więcej zmarzniętych palców! W tym roku obowiązkowo muszę się zaopatrzyć w rękawiczki, w których będę mogła bez problemów smsować :) Widziałam takie ostatnio w Jysku - nie tylko są dostosowane do ekranów dotykowych, ale także bardzo eleganckie (link).

6. Maleńka cupcake'owa dekoracja z home&you (link). Nie wiem czemu ani po co. Normalnie nie zwracam uwagi na figurki i tym podobne dekoracje, ale ta jakoś mnie rozczuliła... starzeję się?

A jakie są Wasze zachcianki? Też tworzycie swoje wishlisty? Jeśli tak, podzielcie się nimi w komentarzach! :)

1 komentarz:

  1. szkoda, że nie mam iphone'a bo to etui jest świetne - byłam pewna, że to akwarela :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Nie musisz osobno wklejać adresu swojego bloga - i tak Cię odwiedzę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...